pH-1 365&7(Feat.JAMIE)

pH-1 365&7(Feat.JAMIE)

 

 

365&7 d ays a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투
I’m think ing about you
365&7 days a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투

 

ドキドキするどこか壊れたように

맘이 떨려 어디 하나 고장 난 듯이

一緒にいたら時間は逃げていくように
함께 있으면 시간은 도망가듯이

早く過ぎていく
빠르게 없어져
I be like what’s going on

高い時計を手首に
비싼 시계를 손목에

つけてもこれは止まらない
감아도 이건 못 멈춰
I’ll call you up
Give me the addy

どの辺か
어디쯤인지

今出ている
금방 나와있어

君をすぐ乗せていくよどこにでも
널 곧 태우고 갈게 어디든

すごく遠いところでも Yea
아주 먼 거리든 Yea
We can go about anywhere you wanna

君の左手を僕の左手にとって
네 왼손 내 오른손에 걸어

 

Baby let’s not waste time
Just don’t beat around the bush
and tell me that you’re mine

忙しく流れる時間の後ろに隠れないで
바삐 흘러가는 시간 뒤에 숨지마

すごくもったいないから
너무 아까우니까

初めから数えてあげる
처음부터 세줄게
I’m counting starting now
And it’s...

 

365&7 d ays a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투
I’m think ing about you
365&7 days a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투

 

Boy like doin’ like 

Everything like I do

Yeah you 君も知ってるじゃん
Yeah you 너도 알잖아

私がこういうのに弱いこと
나 이런 거에 약한 거

朝から夜まで
아침부터 밤까지
You make me feel like ari

思い出す
기억나
When I first saw you and
laughed he he he

 

今日もありがとう Thanks 入って

오늘도 고마워 Thanks 들어가

今12時ちょうど
지금 12시땡 우

Hey Mr. Nerdy 今どこ
Hey Mr. Nerdy 지금 어디
Stop with the countin’

私はあなたが気になる
난 너가 궁금해

君を知りたい
네가 궁금해
So let’s stop playin games

 

Baby let’s not waste time
Just don’t beat around the bush
and tell me that you’re mine

忙しく流れる時間の後ろに隠れないで
바삐 흘러가는 시간 뒤에 숨지마

すごくもったいないから
너무 아까우니까

初めから数えてあげる
처음부터 세줄게
I’m counting starting now
And it’s...

 

365&7 d ays a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투
I’m think ing about you
365&7 days a week

思い出す1日も欠かさず
생각나 하루도 빠짐없이

君と僕
너와 나

いつの間にか似た言葉遣い
어느새 비슷한 말투

I’m thinking about you